poniedziałek, 11 listopada 2013

Wiem co trzeba zrobić i nie robię?

Mój kręgosłup po ostatnim praniu dywanu przypomniał mi, że zapomniałam o 7 minutowym treningu. Jasne że mogę sobie nakleić bioelektrody Icewave i że przestanie boleć i stan zapalny zniknie. Jednak ja nadal uważam, że jeśli coś nas boli to jest to po coś. W tym wypadku wiem doskonale, że powinnam ćwiczyć. Aktywność fizyczna ma przecież o wiele więcej pozytywów niż tylko brak bólu kręgosłupa. Wiem co trzeba zrobić i tego nie robię tez tak masz? Wiem, że dołączenie 7 minutowego treningu do 7 dniowego protokołu oczyszczającego sprawi, że będę miała więcej energii i więcej siły, wzmocnię mięśnie i odciążę kręgosłup. Wtedy Icewave zlikwidują stan zapalny a karnozyna zregeneruje tkanki i ...będe prawie jak nowa ;)  Wiem, że 7 minutowy trening to tylko 15 minut i nadal znajduję wymówki. Wczoraj na przykład zamiast ćwiczyć poszłam gadać na portalach społecznościowych i jak kończyłam to oczy mi się już same zamykały a łóżeczko wołało bardzo. Cały wczorajszy dzień mi się rozsypał, bo pozwoliłam żeby jakaś jedna czy dwie osoby popsuły mi perfekcyjnie zaplanowany dzień. Najbardziej podoba mi się wymówka muszę coś zrobić bo komuś coś obiecałam, że coś prześlę, wyślę sprawdzę, pomogę... i kto tu dla mnie powinien być najważniejszy? To nie egoizm że dbam najpierw o swoje zdrowie, potem o swoje dzieci a dopiero potem pomagam innym. To zdrowy rozsądek i logika a nie egoizm, nawet jeśli inaczej próbuje Ci wmówić, ktokolwiek z Twojego otoczenia. Natomiast zburzona wczoraj rano harmonia spowodowała, że cały dzień i cały plan wymknął się spod kontroli. Dzis natomiast przeczytałam jak ważna jest Twoja wewnętrzna harmonia w każdym przedsięwzięciu i uświadomiłam sobie jak wiele energii tracę, kiedy się kłóci we mnie "światło dzienne z nocnym, jak dobre stare wino z cierpkim octem"...struny do gitary...wpisać w kalendarz i zadzwonić  do starego dobrego przyjaciela z życzeniami urodzinowymi, czasem to jedyna okazja, żeby mieć kontakt nadal...wiele spraw różnych powoduje że nie mamy już tyle czasu co dawniej dla starych dobrych znajomych... Plan na dziś zamknięty i teraz tylko pilnować harmonii, a dzień będzie udany :)
PS. Może ktoś z Was chce ze mną ćwiczyć?  Grupa motywuje bardziej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)