sobota, 30 listopada 2013

zawsze jest jakiś powód :)

"Wszystko co nam się przydarza dzieje się zawsze z jakiegoś powodu"
Dzisiaj miałam jechać do Ożarowa na super event:
Niestety najpierw wczoraj biegając po mieszkaniu w pośpiechu uderzyłam się w stopę tak że palec jest sinofioletowy i 2 razy urósł. Pomyślałam co tam założę większe buty na płaskiej podeszwie i dam rade. Niestety w nocy okazało się że kaszel mojego dziecka zmienił się w kaszel gigant i doszła gorączka. Pół nocy wymyślałam co zrobić, z kim go można zostawić, pod czyją opieką nie wiem czy wiesz ale opiekę do chorego dziecka znaleźc jest o wiele trudniej niż opiekę do zdrowego dziecka. W końcu się poddałam i na moje miejsce wysłałam mojego starszego syna.... Na ten wyjazd czekałam od czerwca więc nie będę tu opisywać co czułam kiedy rezygnowałam z wyjazdu, a potem...przypomniało mi się że wszystko co nam się przydarza dzieje się zawsze z jakiegoś powodu. Więc nawet jeśli teraz nie wiadomo dlaczego tak, póxniej może sie okazać, że np mój syn na tym skorzystał i że taki zbieg pechowych okoliczności i tak wyjdzie wszystkim na dobre i tej wersji będę się trzymać. postanowiłam ten dzień wykorzystać na pisanie zaległych postów, na zaległe rozmowy z ludźmi, na kolejny rozdział książki...wtedy kiedy mam wenę i pomysł na pisanie zwykle nie mam czasu. Przydałaby mi się taka stop klatka do zatrzymania życia na kilka godzin żebym mogła pisać. NIESTETY NIE WSZYSTKO JESZCZE WYMYŚLONO. 
Lepiej skupiac się na możliwościach, więc dziś poza gra planszowa czytaniem książki z moim chorowitkiem znajdę czas na pisanie i nadrobię zaległości, a jutro zrobię kolejny duży krok w kierunku moich celów i realizacji marzeń. A Ty jakie masz plany na dziś? W końcu Andrzejki wielu ludzi spędzi czas na zabawie w andrzejkowe wróżby. Ja mam swoją wróżbę na dziś. Dominatormarketing jest super narzędziem do rozwoju biznesu przez Internet i choroba dziecka nie przekreśla realizacji marzeń. i druga moja andrzejkowa wróżba na tym co kochasz co jest Twoja pasją tez mozna zarobić, wystarczy ze to sprawdzisz i dobrze zorganizujesz. Czasem trzeba  znaleźc LUDZI DO POMOCY   bo nikt nie potrafi zrobic sam wszystkiego. Pięknego wieczoru Andrzejkowego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)