środa, 25 czerwca 2014

Czas ucieka niemiłosiernie...

Kiedy robisz to co kochasz, w dodatku ze wspaniałymi ludźmi okazuje się, że nagle nie wiesz kiedy minął tydzień. tworzenie nowych produktów, projekt tworzony z teamem, zdobywanie nowej wiedzy, czas dla bliskich... czuję, że żyję. 

Marzenia są potrzebne, ale dopiero ich realizacja sprawia największa frajdę, a osiągnięcie celu daje kopa do działania. Zwiększa poczucie własnej wartości, pokazuje Twoją moc. Uwielbiam te momenty kiedy widzę jak rozwijają się, zmieniają ludzie wokół mnie, jak każdego dnia są bardziej szczęśliwi. To właśnie chce robić pomagać ludziom w tworzeniu pozytywnych zmian w nich samych i ich otoczeniu. Bo otoczenie ma jak wiesz ogromne znaczenie. 

Tworzenie pozytywnych zmian w ludziach. którzy tego chcą to moje Flow znalazłam i czuję :))) Warsztaty "0" pt Uwierz w siebie i spełnij swoje marzenia są super. Od sierpnia ruszamy z kolejnymi warsztatami, e- bookami, filami video i nagraniami audio. jeśli masz jakiś problem do rozwiązania, albo coś chcesz u siebie przepracować daj znać, wymyśle sposób i rozwiązanie, a potem pomogę je wprowadzić w życie :) 

Ostatnio dla mnie 3 najważniejsze tematy to rozwój osobisty i duchowy, zdrowie i wychowanie dzieci, czyli wpływ jaki my wywieramy na otoczenie. W zakresie tych tematów zapraszam do współpracy do korzystania z mojej wiedzy i doświadczenia. Mój syn w sierpniu kończy 18 lat myślę , że to dobry moment na opisanie moich wtop jako mamy, może komuś pomoże ich uniknąć ;) WIĘC ZABIERAM SIĘ ZA E- BOOKA :) 

Chciałabym się z Wami systematycznie dzielić swoimi pomysłami, muszę ten czas podzielić na bloga, e- booki, audio itd. natomiast czekam na Wasze sugestie z niecierpliwością. 

Do poprawienia mam jeszcze listę mailingową, jeśli ktoś się na nią zapisał to przepraszam ogromnie obiecują poprawę i oprócz poradnika słonecznego, otrzymacie e - booka z zebranymi przepisami na zdrowe pyszne jedzonka, testuję czy jadalne :) i jeszcze jedna niespodziankę. 

W lipcu jadę na wakacje i będą to bardzo twórcze wakacje :) W moim raju myśli i tworzy się najlepiej, ale Internet działa fatalnie więc nie spodziewajcie się wieści w sieci zbyt dużo  ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)