wtorek, 10 czerwca 2014

Na dobry dzień

Co zrobić, aby każdy dzień był wyjątkowy i efektywny? Znawcy mówią, że najlepiej zacząć go od aktywności fizycznej i 20 minut dobrej lektury. Co Wy na to? 

Sprawdziłam w tamtym roku aktywność fizyczna regularna to 4 kg mniej w miesiącu, ale kg zgubione tak że nie wracają dopóki sobie spowrotem na nie nie zapracujesz, rewelacyjne samopoczucie do tego książka dobra. To nie musi być żaden motywator specjalny chodzi o czytanie ludzi którzy w życiu coś osiągnęli, a nie żyją w świecie iluzji. 
Idealne są biografie i inne książki, gdzie ludzie sukcesu dzielą się z nami, swoimi sposobami. 

Wiem, że tak trzeba, ale z tworzeniem nawyku bywa gorzej. Jakoś ja, jako ja jestem nastawiona na zaczynanie dnia od pysznej zdrowej kawy z pomarańczami i rozmawiania z ludźmi, ale ta droga prowadzi tam gdzie znajdują się Ci ludzie. 

Bo wiesz jak to jest?  Przypatrz się 5 osobom z którymi najcześciej przebywasz, Twoje życie jest średnia życia tych osób, prawda? A nie zawsze odpalając sieć trafiasz na ludzi od których można się czegoś nauczyć, czasem trafiasz na tradycyjnych narzekaczy krytycznych i potem co to za dzień? Więc wymyśliłam....  jak na creatora przystało ;) Mam plan, znaczy wymyślam na bieżąco. ;)  
Stary czy masz czas? Potrzebuję do załogi jakąś nowa twarz..." Wiesz w grupie siła. Stworzyłam więc na FB dwie grupy do których serdecznie Cię zapraszam. Obie grupy maja na celu wspieranie się we wprowadzaniu dobrych nawyków. pierwsza grupa istnieje już jakiś czas, ale jakoś się utajniła i nic się nie działo: "Wymarzona sylwetka na lata", druga grupa powstała wczoraj "Długie Życie w zdrowiu - baśń czy rzeczywistość?",  zainspirowana długowiecznością elfów. Wiesz, rozumiesz wkurzyłam się, że mamy taka cywilizację, a chorujemy coraz częściej. Daj znać do której grupy chcesz dołączyć i z przyjemnością Ciebie zaakceptuję. Miłego efektywnego dnia życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)