czwartek, 12 czerwca 2014

Nauka, nauką do efektów potrzebne jest działanie.

Mówią, że pozytywne myślenie ma znaczenie...bo ma! Mówią, że wiedza to potęga bo tak jest. Co odróżnia ludzi, którzy osiągają sukces od pozostałych w takim razie? Możliwe, że znasz odpowiedź, to jest działanie. Wypisz sobie działania które musisz wykonać, aby osiągnąć swój cel. Czasem będą to codziennie te same lub podobne czynności które trzeba będzie powtarzać MIESIĄCAMI... Przeraża Cię to? Więc za mało chcesz osiągnąć cel, to marzenie Twoje jest za słabe. Jeśli faktycznie czegoś bardzo chcesz, nie jest w stanie Cię powstrzymać monotonia powtarzanych czynności. 

Przecież codziennie myjesz zęby, mam rację? Nudne to i trzeba powtarzać codziennie. Co więc odróżnia mycie zębów, którego nie zaprzestajesz, od działań, które mają doprowadzić Cię do celu? Mama stała nad głową w dzieciństwie i pilnowała, żeby wykształcił się nawyk, a teraz nie ma kto pilnować? 

FAKTYCZNIE NIE MA KTO? Ja mam kilka rozwiązań, więc wystarczy zostawić komentarz, albo napisać na FB. Kontakt ze mną znajdziesz jak będziesz chcieć :)

A jak wygląda mój dzień?
1. Książka, niekoniecznie motywator, bardziej wiedza minimum 20 minut dziennie i najlepiej rano. Z tym rano różnie u mnie bywa.
2. Jakaś aktywność fizyczna bo wtedy lepiej się myśli i efektywniej człowiek tworzy
3. Pisanie bloga, e- booka, przygotowywanie prezentacji, warsztatów, szkoleń, zdjęć. Generalnie tworzenie produktów
4. Spotykanie się z ludźmi z mojego zespołu, 
5. Rozmowy z innymi ludźmi czasem o współpracy, czasem o życiu
6.Spędzanie czasu z bliskimi w moim wypadku z dziećmi bo o bliskich nie wolno zapominać.
7.  Jakieś domowe codzienne zakupy, obiadki itd
Niby każdy dzień podobny do poprzedniego, a jednak niekoniecznie. Każdego dnia jestem krok bliżej realizacji mojego celu i tylko kroki się powtarzają, ale droga za mną coraz dłuższa, a ta przede mną się skraca. Czasem ktoś dołączy i razem idzie się szybciej. 
A co Ty robisz każdego dnia? Czy są tam działania, które przybliżają Cię do Twoich celów?

Najprzyjemniejsza część zdjęcia do projektu połączone ze spędzaniem czasu z dzieckiem na zdjęciach po lewej stronie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)