czwartek, 9 października 2014

Koniec etatu... Co dalej?

Tadam :) 
Jestem szczęśliwa!!! Skończyłam mojego pierwszego e- booka. 

 Postanowiłam podzielić się swoimi przemyśleniami na temat tego, co zrobić. kiedy słyszymy, że może nie być dla nas pracy. Nawet w momencie, kiedy już dostaliśmy wypowiedzenie albo nie możemy znaleźć pracy. To może pomóc!!!

Pomyślałam, że: 
Wielu nauczycieli w tej chwili obawia się o utratę pracy, nie wiedzą co będzie dalej.  
Wielu uczniów kończących szkołę nie wie,  co dalej.robić.

Właśnie  dla nich napisałam e- booka,
Część możliwości przetestowałam, część obserwowałam u znajomych i jest - "gotowiec inspiracyjny". 

Jeśli nie wiesz, co dalej. Polecam.  Możesz znaleźć inspirację dla siebie.
Ja już wiem co dalej, więc podzieliłam się. jak to jest zaczynać wszystko jeszcze raz

Zostawiając swoja markę etatową i budując swój wizerunek i autorytet po raz kolejny od podstaw, w nowym środowisku.

Na dzisiaj zakup pdf możliwy jedynie ze strony, z płatnością  przelewem na konto. 
Cena 27 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)