poniedziałek, 28 października 2013

Jak zostać ekspertem?

Wczoraj wróciłam z 2- dniowego szkolenia w Kaliszu. Sposób organizacji takich spotkań w wykonaniu Michała Wawrzyniaka i całego zespołu Mentalway ... rewelacja. 

Na początku odstraszał mnie surowy regulamin, teraz wiem że w naszym kraju to konieczność.  Tylu ludzi ogarnąć, żeby każdy czuł się "zaopiekowany"... mistrzostwo. 

Sposób przekazania wiedzy unikalny i niesamowita ilość endorfin bo wszyscy wiedzą, że śmiech to zdrowie. Warto jechać i to przeżyć. 

A jak stać się ekspertem? Właśnie ucząc się od takich ludzi, ludzi, którzy wiedzą że "zawsze i wszędzie możesz wszystko" 

Widząc jak inni stali się profesjonalistami dzięki szkoleniom, zdobywaniu wiedzy i używaniu szarych komórek. 

To właśnie droga do stania się ekspertem udział w takich szkoleniach, myślenie i praca. Wdrażanie codzienne krok po kroku tego czego się nauczyłeś/ nauczyłaś, albo co nowego wymyśliłaś po szkoleniu. 

Jakiś czas zajmie mi jeszcze stawanie się ekspertem, natomiast możesz już teraz uczyć się razem ze mną jak stać się najlepszą wersją siebie. A ja biorę się do pracy...efekty zobaczysz za jakiś czas. 

Zapraszam Cię do udziału w mojej podróży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)