piątek, 11 października 2013

Podwójna 7 podejście drugie.

Wirus jesienny prawie wygoniony, jeszcze czasem kaszel przypomina o ciężkich ostatnich dwóch tygodniach. Od dziś powrót do 7 dniowego protokołu oczyszczającego czyli Karnozyna na noc , Aeon i Glutation na dzień. " Energetyki" na kaszel zostały więc trochę jestem jak choinka, ale skoro można bez chemii wracać do zdrowia to jakoś to przeboleję. Dziś szkolenie z suplementów i zdrowego odżywiania. Tradycyjnie jak to w 1 dniu obklejania u mnie-  rano zasnęłam. W planach był 7 minutowy trening bo przyda się dodatkowa energia zwłaszcza przy oczyszczaniu organizmu, które jednak trochę osłabia. Skoro jednak przespałam czas treningu, zostanie przełożony na jutro więc od jutra wracam do 7 minutowego treningu po to żeby znowu z wagi tygodniowo spadał kilogram i po to żeby mieć więcej energii a co najważniejsze jak ćwiczę nie pamiętam, że 30 minęła i od kilku lat mi przypomina mój kręgosłup błędy " młodości" ;)
 W niedzielę wycieczka do Kalisza na Klub Rozwoju jadę pierwszy raz więc jestem bardzo ciekawa. Miłego weekendu i jak masz wolne ręce to możesz trzymać za mnie kciuki za podwójną siódemkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)