piątek, 18 października 2013

wysoka wieża

Coś ostatnio rzadziej pojawiają się wpisy na moim blogu pewnie zauwazyłeś/ zauważyłaś. Wiele zajęć,  szkoleń i masa pracy nad sobą.

"Kto chce budować wysokie wieże, musi dużo czasu spędzić przy fundamentach" 
- Anton Bruckner

Zgadzasz się z tym? W wakacje nagrałam filmiki powinnam je wstawić bez poprawiania zgodnie z zasadami, częstego pisania i publikowania w sieci, aby być widocznym. Postanowiłam ich jednak nie publikować. moje wideo powitalne coś tam mówi o mnie, ale rewelacyjnie sprawdza się przy usypianiu dzieci, ;) a przecież ja nie chce żebyś zasnął/ zasnęła. Sporo czasu zajmuje praca nad sobą i udoskonalanie siebie. Jednak tylko dzięki temu można stać się najlepszą wersja siebie. Spędzając czas na rozwoju osobistym jest się tak zajętym człowiekiem, że nie ma czasu na krytykowanie innych. Myślę, że każdy powinien zacząć od poznania siebie i doskonaleniu tak aby by jak najszybciej najlepszą wersją siebie.
Nie wiem czy wiesz w ostatnia niedzielę byłam w Kaliszu i zdobyłam szkolenia warte 16 tys złotych więc rozwój na przyszły rok zaplanowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)