wtorek, 10 grudnia 2013

Karnozyna i ja

Nie wiem czy wiesz czym jest Karnozyna? Twój organizm wytwarza ją z substratów, których dostarczasz w jedzeniu. Odpowiada za regeneracje organizmu jej ilość zmniejsza się z wiekiem. Najwięcej Karnozyny znajduje się w oczach, mózgu i sercu. 

zdjęcie ze str http://www.lifewave.com/polish/816420
Właśnie dlatego zaczęłam stosować nanoplastry Lifevave, żeby sobie poprawić wzrok, sprawdzić czy da się coś zregenerować. Oczywiście z właściwym mi niedowierzaniem. Wyjechałam nad morze i z racji że nanopatch Karnozyna stosuje się na noc od niego zaczęłam. Po 2 tygodniach nad morzem i zużyciu 3- 4 plastrów... odkryłam coś niesamowitego. Skończyłam czytac ksiażkę na plazy i odkładałam ją do torby, następnie chciałam zdjąc okulary i je tez schowac i uswiadomiłam sobie ze czytałam bez okularów... kolejne 2 tygodnie jeździłam autem i czytałam bez okularów.  

Myślę że duże znaczenie miała tez obecność jodu w powietrzu. Co poza tym? Znajomi zaczęli mi mówic że odmłodniałam, pomyślałam cóż lato wypoczynek opalenizna każdy wygląda nieco inaczej po urlopie, zapewne korzystniej, ale przy okazji robienia sobie jakiegoś makijażu zauważyłam, że już nie mam tych dwóch kresek nazywanych zmarszczkami w kącikach oczu. a od nanoplastra Karnozyny naklejanego pod pępkiem wygładziła mi się skóra na brzuchu i zniknęły pamiątki po moich skarbach czyli rozstępy. Nie spodziewałam się, że Wam o tym napiszę. W Łodzi niestety zabrałam się za malowanie okien farba olejną i skończyło się czytanie bez okularów, przynajmniej nie codziennie się to udaje. Wzrok bardzo reaguje na zanieczyszczenia i toksyny, a brak jodu  tez mi nie pomaga. 

Podniesienie poziomu Karnozyny w organizmie sprawia że nasz organizm lepiej sobie radzi z odbijaniem wszystkiego co nam szkodzi np fali z telefonu komórkowego, ale także pomaga szybciej sie zregenerować.  

Półtora tygodnia temu porządnie stluklam sobie palca u nogi...dzis jeszcze minimalnie czasem boli jak stanę na palcach, albo na nierównej powierzchni, ale widać byŁo jak każdego dnia się goi o wiele szybciej niż normalnie.  

Nie wolno mi mówić, że to leczy, ani ja nie jestem lekarzem, ani plaster Karnozyna nie jest lekarstwem, nie może tez służyć do żadnego diagnozowania. jeśli jednak chcesz sprawdzić,  czy pomoże coś zregenerować, albo odmłodzić organizm to zapraszam do wypróbowania. Więcej informacji znajdziesz na stronie: http://www.lifewave.com/polish/816420

zdjęcie ze str http://www.lifewave.com/polish/816420

"FAKTY na temat 

karnozyny i korzyści
z jej wykorzystania
w programach zwalczania efektów starzenia się:

 

  • Karnozyna jest związkiem naturalnie występującym w ciele człowieka.
  • W miarę starzenia się następuje spadek poziomu karnozyny, co skutkuje potrzeba jej uzupełniania.
  • Karnozyna jest przeciwutleniaczem i odgrywa ważną rolę w ogólnym stanie zdrowia.
  • Badania nad właściwościami karnozyny wykazały, że może ona chronić mózg przed odkładaniem płytek amyloidalnych – jednej z przyczyn choroby Alzheimera.
  • Badania nad właściwościami karnozyny wykazały również, że lepiej niż jakakolwiek inna substancja odżywcza chroni ona nasze DNA.
  • Karnozyna charakteryzuje się wyjątkową zdolnością przywracania młodości i zdrowia starym komórkom!
  • Wiadomo też, że karnozyna przyspiesza proces gojenia ran poprzez naprawę tkanki łącznej.
  • Opatentowano zastosowanie karnozyny w poprawie wyników sportowych; poprawa taka jest możliwa dzięki temu, że karnozyna zapobiega gromadzeniu kwasu mlekowego w mięśniach.
Na rynku dostępne są również inne suplementy zawierające karnozynę, jednak jak wykazały badania kliniczne, typowe pigułki, proszki i napoje zawierające karnozynę jedynie w bardzo niewielkim stopniu podnoszą jej poziom we krwi w ciągu 30 dni.
Firma LifeWave przeprowadziła badania impedancji bioelektrycznej plastrów karnozynowych LifeWave techniką skanowania śródmiąższowego (EIS). Wykazano, że w ośmiu na dziesięć badanych narządów doszło do poprawy komórkowej czynności (stanu) fizjologicznej narządu." 
cytat ze strony: http://www.lifewave.com/polish/816420 więcej informacji w zakładce produkty  Yage-carnosine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)