środa, 24 września 2014

Dopadło mnie przeziębienie...o czym zapomniałam?

Dawno nie byłam taka chora, w dodatku weekend na rewelacyjnym szkoleniu dwu dniowym, a ja z chusteczka przy nosie i  jeżem w gardle. 
O co chodzi pomyślałam i próbowałam sobie przypomnieć kiedy ostatnio byłam chora. Nie mogłam na pewno ponad rok. Przypomniała mi się rozmowa z Ewą, powiedziała, że suplementy potrzebne są już teraz bo wirusy atakują. Wszystko stało się jasne latem jadłam tony warzyw i owoców i zdecydowałam się na przerwę w suplementacji. Ostatnio nie mam już czasu jeść tylu warzyw, owoców witamin, jest mniej słońca więc pewnie witaminy D tez mało.  Też tam masz? Masa obowiązków nie pozwala dbać o zdrowie Twoje i Twojej rodziny tak jakbyś chciał/ chciała?
Co zrobić, żeby się nie dać jesiennemu przeziębieniu?
Jest masa sposobów, część w aptece, część w ogródku. Na pewno pomaga wychodzenie na słońce, witamina D pomaga chronić się przed grypą i chorobami cywilizacyjnymi, więc trzeba łapać jak najwięcej promieni :)
 Co zrobić jak człowiek zabiegany i nie ma czasu na zdrowe jedzenie, a co dopiero na profilaktykę? Znalazłam sposób i stosuję od kilku lat, pomaga bardzo. Jeśli również chcesz go poznać zapraszam  na cykl webinarów dla osób, które chcą wygrać z wirusami i zadbać o zdrowie. Przypominam, że zdrowie to również figura i sylwetka więc na naszych cyklicznych webinarach będzie i o tym. 
Zaczynamy jutro w czwartek o 18:00. Serdecznie zapraszam do rejestracji:
W czym jeszcze mogę  Ci pomóc?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)