poniedziałek, 15 września 2014

Mój statek osiadł na mieliźnie

Mam wrażenie, że mój statek osiadł na mieliźnie, a ja siedzę majtam nogami i przyglądam się pływającym w pobliżu rekinom. Znów trzeba na coś czekać - 30 dni odpowiedź urzędu. Mogę nie czekać, ale zdecydowałam się z wielu powodów... przetrzeć ścieżkę i podzielić się umiejętnościami, to jest to co lubię, więc siedzę. 
Tylko nie wiem po co patrzę na te rekiny. Zajęłabym się czymś konstruktywnym, połowiła ryby, przygotowała prowiant na czas gorszej pogody, kiedy czasu będzie mniej. Poczytałabym książkę, napisała coś, a ja siedzę bez sensu i patrzę na rekiny. Wkręcam sobie losowanie dam radę, nie dam rady.

Wcześniej wcale by mi takie myślenie nie przyszło do głowy. Zwykle myślałam: Fajny pomysł, życie jest piękne trzeba to zrobić, PRZEWIDYWANIE CO MOŻE NIE PÓJŚĆ TAK JAK CHCĘ, SZUKANIE DODATKOWYCH ROZWIĄZAŃ. Przewidywanie gdzie są urwiska skalne czy góry lodowe w zależności od terenu po którym się poruszamy to nie to samo co czarnowidztwo. Można przewidzieć plan b i c bo przecież znaczenie ma dojście do celu. Dotarcie tam jest faktem niezaprzeczalnym, świadomość, że poza drogą a, jest droga b i droga c jest tylko alternatywnymi sposobami. Nie wolno zakładać, że droga a jest jedyną słuszną drogą bo będzie jak z moją książką. Zapewne będzie wydana drogą C czyli e - book i audio - book, natomiast podejrzewam, że skutkiem tego będzie moje mniejsze zamiłowanie do książek w wersji drukowanej. W końcu celem jest pomaganie ludziom w takiej samej sytuacji jak moja, albo podobnej, a nie likwidacja kilku drzew w celu wyprodukowania papierowej wersji w sumie sama po szpitalu wolałam audiobooki bo nie widziałam liter. Myślisz, że powinnam podziękować wydawnictwu ulubionemu za odmowę współpracy?

Tak naprawdę każda porażka przybliża nas do sukcesu i w gruncie rzeczy nie wiesz co jest porażką, a co jedynie korekta kursu zesłaną przez Anioły, Opatrzność czy nazwij to jak chcesz :) 
 Więcej było na szkoleniu w niedzielę, już niedługo pełna płatna wersja :)  
Pięknego dnia Ci życzę :) Odmierzającego szczęście w perfekcyjnych dawkach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)