piątek, 15 sierpnia 2014

To o czym myślisz dziś, tworzy Twoje jutro.

Dodaj napis
Niesamowite dzisiaj sobie uświadomiłam, że to co dostaję dziś od życia to dokładnie suma moich wcześniejszych myśli. Niestety strachów i obaw nieświadomych też. Więc dziś krótko tak:

 Uważaj o czym myślisz bo wszystko się spełnia. 

Jasne, że masz bufor możesz potem z tego skorzystać bardziej lub mniej. Nie dzieje się wprost mimo wszystko dzieje się.... magia?.


 To o czym myślisz dziś, Tworzy Twoją przyszłość.

To kim jesteś dziś sprawia, że właśnie taki tworzysz swój świat. 
Takie jest Twoje otoczenie, jaki jest Twój świat wewnętrzny.  
Co w środku, to na zewnątrz...

Mądrzy ludzie mówią, że jak poukładasz siebie to w otoczeniu zrobi się porządek.  
Hmm mam nowy sposób na sprzątanie mieszkania? ;) To idę się poukładać i potem posprawdzam w szafkach czy zrobiłam to dobrze ;)

Zawsze  wszystkim dookoła pomagałam. Nagle wystarczyło poprosić I POJAWIAJĄ SIĘ LUDZIE JAK ANIOŁY, CODZIENNIE KTOŚ Z JEDNA WSKAZÓWKĄ. 
 A ja tylko po przeczytaniu książki poprosiłam o pomoc o wskazówki, o drogę. 

Skoro już mam mapę czas na zaplanowanie wyprawy na K2. Kto idzie ze mną planować wyprawę na swoje K2? 

Zapraszam więc Ciebie na wersję 0 warsztatów z planowania wyprawy. 
Bilet wstępu to Twoje: Dlaczego chcesz realizować marzenia? 
Zgłoszenia przyjmuję na mailu ilthien@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)