niedziela, 24 marca 2013

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak już zapewne wiesz mam 2 cele na najbliższy czas.

Pierwszym jest może nie zwolnienie swojego szefa, ale wolność zawodowa. Bycie samemu sobie sterem, żeglarzem i okrętem. Zarabianie pieniędzy w taki sposób, żeby wszystko zależało ode mnie i moich decyzji... nie chce już żadnych ustalanych w Warszawie pensji i żadnych wymagań ustalanych przez Państwo, z którymi nic nie można zrobić nawet jak są niemądre. Czyli jednym słowem mam dość pracy w budżetówce i chce mieć własny biznes internetowy. A co wolno mi. Narazie się uczę  i jeszcze chwilkę mi to zajmie.

Drugim celem jest schudnąć mądrze, bezpiecznie i skutecznie. Niedługo Wielkanoc i spotkania rodzinne, więc czas być może nie najlepszy, a być może wymyślimy pyszne święta bez przejadania się kaloriami?

Póki co zajmijmy się odchudzaniem. Aby schudnąć trwale na stałe i bezpiecznie trzeba zmienić swoje przyzwyczajenia żywieniowe. Zastąpić niektóre potrawy innymi równie pysznymi a o wiele zdrowszymi.

 Do diety trzeba dołączyć ruch bo wtedy spalamy kalorie, ale również przyspieszamy przemianę materii poprawiamy krążenie i lepiej się czujemy. 

Dla osób, które chcą mieć szybsze efekty, przydatne będą suplementy diety, które zastępują jedną z przekąsek dostarczając składników odżywczych, którym nie towarzyszą zbędne kalorie.

Więcej na temat odchudzania jutro. Dla zdrowia i prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego oraz układu trawiennego bardzo ważna jest odpowiednia ilość SNU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)