wtorek, 12 marca 2013

Jak spełniać swoje marzenia?

"Różnicą między tymi co mówią o sukcesie, a tymi co go osiągają jest działanie."

Czasem pytam na spotkaniach ludzi, czy maja marzenia. Okazało się, że nie wszyscy. Wyobrażasz to sobie? Są ludzie, którzy, żyją sobie i niczego już nie pragną.

Po co są marzenia? Wszystkim się kojarzy taki obrazek o człowieku, który leży i nic nie robi. Odbieramy go jak obiboka, który jest leniwy, a przecież to nie tak. 

Marzenia to coś takiego co nadaje kierunek naszego życia. Wystarczy do marzenia dodać datę realizacji. zastanowić się kiedy chcemy je osiągnąć i już mamy cel w życiu.

Po co jest cel? Życie bez celu to jak strzelanie na oślep. Można zrobić krzywdę ludziom, którzy sa obok. Można zrobić krzywdę sobie. Zwyczajnie życie bez celu nie jest bezpieczne. Spróbuję Ci to pokazać. Wyobraź sobie bieg na 100 metrów ludzi pozbawionych poczucia kierunku. Wszyscy startują biegną sprintem w różnych kierunkach. Nikt nie wie dokąd biegnie.
Czy to ma sens? Ja wiem, że ruch to zdrowie, ale bez przesady.

Część marzeń już zrealizowałam. Takie zrealizowane marzenie daje niesamowitą siłę, niesamowitego kopa. Na teraz też mam kilka. Najważniejszym jest własny E - biznes, WOLNOŚĆ FINANSOWA. Już od jakiegoś czasu przestałam się martwić co będzie jak zlikwidują miejsce w którym pracuję. Moje koleżanki z pracy nadal nie mogą z tego powodu spać po nocach, ale nic z tym nie robią. Ja już wiem, że dam radę i nigdy więcej nie pójdę szukać pracy na etacie i nauczę się odmawiać kiedy taka praca sama mnie znajduje i prosi, żebym przyszła. Teraz marzy mi się coś co pozwoli wybudować dom nad morzem w małej miejscowości i nie martwić się dojazdem do pracy. Drugim marzeniem na już jest schudnięcie. Chyba mi się udzieliła presja społeczna z reklam ;)

W sumie nie chodzi o odchudzanie, żeby wyglądać czy się podobać. Ważne jest żeby schudnąć i wzmocnić mięśnie, po to żeby moje ręce miały silę mnie podnieść jeśli upadnę. Wiesz juz chyba że sukces nie jest wtedy, kiedy wszystko robisz bezbłędnie, kiedy wszystko Ci się udaje, tylko wtedy kiedy po kazdym upadku potrafisz się podnieść i stanąć na nogi. 

 O tym właśnie będzie ten blog o realizacji marzeń. Podobno ludzie w Polsce nie lubią mówić o swoich marzeniach. Może czas to zmienić? Podobno to o czym powiesz ma większą siłę i szybciej się realizuje niż to o czym tylko myślisz. Czekam na Twój komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)