piątek, 5 lipca 2013

Odkrycie dzisiejszego dnia :)

Byłam w mojej pracy etatowej zanieść zamówienie koleżance, wracając spotkałam naszych półkolonistów na Orliku... Oczywiście nie spodziewałam się być w pracy wiec nie związałam "mopa" ... chyba właśnie dlatego nie lubię tej pracy przybiegła do mnie umorusana dziewczynka i zaczęła wąchać mi włosy, masakryczne uczucie jakoś kompletnie nie mogłam się od niej uwolnić ...i bądź tu jak człowiek, a nie jak robol to cie zaraz oblepia ;) 
Faktycznie coś w tym jest trochę to działa jak wampiry energetyczne, po 4 godzinach z autystami człowiek wychodzi jak po 10 godzinach w kamieniołomach...

zdjęcie ze strony oriflame.pl
ale nie o tym oczywiście miało być, jak na kobietę przystało poprawia się nastrój zakupami...wiec kupiłam mleczko kokosowe i dodałam 2 łyżeczki do koktajlu wellness waniliowego...mmm dawka zdrowej energii plus słodka pychotka...muszę tylko policzyć kalorie tego kokosowego dla klientek, i znaleźć eco odmianę nie puszkową  ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)