sobota, 14 września 2013

Dobry sen

Czy wiesz, że 200 lat temu ludzie spali po 10 godzin. Ja usłyszałam w szpitalu , że sen 10 godzin dziennie w moim wypadku moze znacznie poprawić sytuację. Dzielnie próbowałam, czasem się udawało.

Obecnie ludzie nawet nie wiedzą, że maja bezsenność bo śpią o wiele mniej, 
Sporo chorób jest spowodowanych zbyt małą ilością snu min nadwaga, cukrzyca, nowotowory, choroby serca i inne

Kto z Was przesypia 7 godzin w ciągu każdej nocy? Pozostałe osoby powinny pomagać swojemu organizmowi. 

Trzy  ostatnie noce przespałam stosując ten produkt obudziłam się rewelacyjnie wypoczęta i mimo pochmurnych dni moje funkcjonowanie w ciągu dnia jest znacznie lepsze. U każdego może zadziałać to troszkę inaczej, a trwałych efektów należy spodziewać się po miesiącu stosowania

Tu możesz zamówić sobie ten produkt i go wypróbować: Wybierz stronę w języku najlepszym dla Ciebie i znajdź produkt - Silent Night
 
Obejrzyj film, w którym prof. dr Norm Shealy (znany i ceniony profesor, doradca prezydentów Stanów Zjednoczonych) omawia wyniki stosowania urządzenia najwyższej klasy medycznej
w celu poprawy jakości snu i pomagania osobom cierpiącym na bezsenność.





Jeśli masz pytania, napisz do mnie lub zadzwoń. W zakładce kontakt znajdziesz wszystkie potrzebne dane do kontaktu. Istnieje również możliwość uczestniczenia w spotkaniu na którym możesz bezpłatnie przetestować produkt.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub zakupić produkt wejdź na tą stronę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)