poniedziałek, 9 września 2013

wrzesień...dzieci poszły do szkoły

Nasze dzieci ( nie wspólne rzecz jasna) poszły do szkoły, my już wdrożyliśmy się w rytm pracy i mamy naszą codzienną rutynę: praca zakupy obiad czas z rodzina sen i tak w kółko. Czy tam ma wyglądać całe życie? czy warto coś zmienić? JEŚLI CHCESZ STAĆ W MIEJSCU I DRYFOWAĆ RÓB TO CO ROBIŁEŚ/ ROBIŁAŚ DO TEJ PORY. JEŚLI CHCESZ STAĆ SIĘ KIMŚ KIM NIGDY NIE BYŁEŚ MUSISZ ROBIĆ RZECZY KTÓRYCH NIGDY NIE ROBIŁEŚ. NIE ROBIŁAŚ. Jak?
Może właśnie też trzeba się doszkolić biorąc przykład z dzieci? Mnie osobiście coraz więcej szkoleń nudzi chyba za dużo już wiem i umiem czas to przekazywać chyba. Bardzo wybieram i przebieram. rekrutacja nigdy nie była moją mocną stroną i uwielbiam Poznań i okolice więc wybieram się na szkolenie Frankfurt. Możesz wybrać się tam ze mną. Możesz również wybrać inne miasto, jeśli działasz w branży, która wymaga poszukiwania współpracowników to jest to najważniejsze szkolenie, daje najważniejszą kompetencję w takim biznesie w dodatku uczyć się będziesz od najlepszych. 

Właśnie tak to w tej chwili u mnie wygląda wybieram szkolenia na których uczę się od najlepszych od ludzi którzy już to osiągnęli i chcą się podzielić swoja wiedzą. Jednak nie wiedzą która im dała efekt 5 lat temu czy nawet 3 lata temu. To co działało wtedy nie zawsze teraz działa w branzy IT zwykle juz nie działa, Żyjemy w świecie, który zmienia się ciągle, od kilku tygodni np sposób na wyszukiwanie czego ludzie szukają w Internecie zmienił się... ważne jest żeby uczyć się aktualnych sposobów na rozwijanie biznesu. 

Dlatego jadę uczyć się od Daniela Kubacha i Adama Ubertowskiego szkolenie Frankfurt 
Kolejne szkolenie na które pojadę będzie zapewne pod koniec września ale o tym ciii opowiem kiedy indziej, kolejne w październiku klub rozwoju mentalway. Fajną rzecz Michał powiedział na szkoleniu uczyć się powinniśmy od ludzi podobnych do siebie... bo nawet jeśli mnie będzie uczył pilot myśliwców czy kierowca rajdowy, samochody i samoloty nie są zupełnie zgodne z moim flow. ja mogę polatać ale nie chce tego pilotować, natomiast mogę upiec ciasto, zrobić genialne zdjęcia. Skoro jestem creatorem powinnam się uczyć od creatora, wtedy będzie najszybciej każdą inna wiedzę będę musiała przekonwertować z polskiego na nasze ;) 

Apropos szkoleń ostatnio byłam na szkoleniu na którym usłyszałam, że lepiej wstawić 2 dobre wideo niż 10 kiepskich, moje dobre nie są...przekazują treśc możesz mnie w nich poznać, ale możesz też zasnąć, są świetną usypianką dla mojego dziecka...niestety tak reaguje na stres...próbując uspokoić siebie mówię takim głosem że powinnam czytać bajki  na dobranoc a nie opowiadać o biznesie czy o zdrowiu. Więc filmy wstawię jak będą doskonałe bardziej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)