czwartek, 5 września 2013

Dlaczego warto sie szkolić?

Niektórzy ludzie, kiedy już skończą szkołę uciekają od szkoleń wszelkiego rodzaju gdzie pieprz rośnie, inni rozwijają sie non stop, jeszcze inni uczestniczą w szkoleniach, ale nic z ta wiedza nie robią.
Ja jestem jak słomiany ogień, ale szkolenia i te płatne i te darmowe wykorzystuje, czasem stwierdzam, że to jednak nie mój kierunek, ale nic nie zakładam, sprawdzam.
Na pamiątkę z wakacji zamiast bursztynów i muszelek kupiłam szkolenie Michała Dynamikę Bogactwa zapis VOD i kilka bonusów. Zrobiłam test i pewnie bym go powtórzyła gdybym mogla...zupełnie nie wierzyłam,  Znacie to uczucie robicie test i jesteście pewnie ze się myli ze wynik powinien być inny? Może nie znacie ;) zależy kto jakie testy w życiu robi ;) zaczęłam słuchać szkolenia i pomyślałam skąd ten człowiek mnie tak dobrze zna ...wyjaśniło się 5000 lat wiedzy "wchłonął" ;)
Myślałam, że potrafię zarządzać czasem. Człowiek z którym ostatnio najwięcej współpracuję stwierdził::
 "Ty i zarządzanie czasem? Przecież Ty żyjesz w kontinuum czasoprzestrzeni! Dla Ciebie czas nie istnieje!"
jedna z cech creatora już wiem dlaczego wszędzie się spóźniam. Creator, żeby był szczęśliwy i bogaty powinien tworzyć swój produkt, moja książka leży nieskończona, do robienia zdjęć mojej niesamowitej pasji nadal nie kupiłam aparatu bo uważałam że przecież tak na chleb nie zarobie... ja nie wiem kto mi takich głupot nagadał.
W dzisiejszym świecie wszystko jest sprzedażą, więc sprzedaży nauczyłam się, nauczyć się można wszystkiego ale jeśli to nie jest Twoje Flow nigdy nie będzie łatwe lekkie i przyjemne. Podstawą osiągnięcia sukcesu dla creatora jest stworzenie zespołu. Znasz zapewne to powiedzenie że w zespole siła. Nie powinien to być zespół byle jaki, ale dream team złożony z odpowiednich ludzi. Generalnie masa pracy przede mną. Chciałabym jednak, abyś mógł mi towarzyszyć w tym rozwoju, może uda się do czegoś Cię zainspirować, MOŻE ZAUWAŻYSZ COŚ WAŻNEGO?  Jeśli chcesz dołączyć do zespołu zapraszam. Niedawno ktoś mnie poprosił, żebym go przekonała, że powinien się przyłączyć do mnie... nie zamierzam nikogo przekonywać, współpracuje nam się zawsze najlepiej z ludźmi z którymi dobrze się rozumiemy dogadujemy, to trzeba sprawdzić. Są osoby, które wolą współpracować z ludźmi z wieloletnim doświadczeniem, a są tacy którym nie przeszkadza, że ktoś dopiero zaczyna, wtedy można fantastycznie rozwijać się razem. Ja wybieram ludzi z którymi współpracuję. Zawsze sa to osoby przy których można głośno myśleć, reszta wychodzi w praktyce. Decyzja o chęci przyłączenia się do mojego zespołu nie ode mnie jednak zależy. Miłego dnia życzę i dziś z pewnością zarezerwuję bilet na klub "mentalwaya" 13 października muszę wybrać następne szkolenie do przerobienia zapewne spectrum ;) bo przecież trzeba zacząć od poznania siebie. Potem tworzymy zespół marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)