piątek, 14 czerwca 2013

Zamieniłaś Twoje Marzenie na czekoladki i pizze?

Spojrzałam w kalendarz, kiedy zobaczyłam ten obrazek do wyjazdu nad morze został równy miesiąc, a moja sylwetka daleka od ideału. Powinnam się załamać i sięgnąć po kolejna tabliczkę czekolady, albo wykorzystać wszystkie składniki na pizze z lodówki?

Ile moge schudnąć jeszcze miesiąc? Maksymalnie z 4 kg zawsze coś. od kiedy ćwiczę już tyle schudłam.  Z kim powinnam się porównywać? 
Z LASKĄ  ZE ZDJĘCIA? Z MOJĄ WYMARZONĄ IDEALNA FIGURĄ?

 A może powinnam się porównać do siebie sprzed 2 miesięcy? Zobaczyć, że już 4 kg jestem lżejsza?

 Porażka czy sukces? 14.06.2013r. 
Tylko 4 kg, czy aż 4 kg?






 Zdecydowałam się pogratulować sobie jednak tego połowicznego sukcesu!   Co prawda na imprezę na okoliczność zrzucenia 10 kg jeszcze za wcześnie. 
I pyszne wino pod Krakowem u mojej przyjaciółki będzie musiało zaczekać jeszcze 6 kg. 

Mimo wszystko zrobiłam krok do przodu. Czas na drugi, a jeśli chce przyspieszyć trzeba wyciągnąć wnioski. Pogadać z moją słabą silną wolną i ćwiczyć rano.


A jeśli jesteś z Łodzi może wybierzemy się razem na siłownię? W grupie motywacja silniejsza i ćwiczy się lepiej 7 minut co 2 dzień też.

1 komentarz:

  1. Ja jeszcze tylko muszę się zmierzyć, gdzie przybyło a gdzie ubyło ;)

    OdpowiedzUsuń

Miejsce na Twoje słowa :)