niedziela, 30 czerwca 2013

Czy jest sposób na ból kregosłupa?

Kiedyś byłam u lekarza rehabilitanta i usłyszałam że już nie powinnam robić pranie schylając się nad miską, czy myć  głowy schylając się pod kranem z bieżącą wodą...pomyślałam "starzeję się, lepiej nie będzie."

Od pewnego czasu ćwiczę systemem 7 Minutowego Treningu i nie mam problemów z kręgosłupem, wzmocniłam mięśnie pleców, brzucha i czuję się o wiele lepiej, a moja sylwetka wygląda korzystniej.
Tu możesz otrzymać dostęp do Twoich indywidualnych ćwiczeń:  http://bit.ly/ZpHa13

Dla młodych ludzi super sprawa. Co jednak powiedzieć starszej osobie, która nie może wstać z krzesła bez bólu? Zobacz co znalazłam:


Mam dobrą wiadomość w najbliższy czwartek 4 lipca o godzinie 19:00 w Łodzi
odbędzie się spotkanie podczas, którego będziesz mógł/ mogła wypróbować te bioelektrody, jeśli znasz kogoś kto walczy z uporczywym bólem

To spotkanie jest właśnie dla Ciebie. Możesz komuś pomóc.

Skontaktuj się ze mną jeśli chcesz w nim uczestniczyć. Udział w spotkaniu jest bezpłatny i do niczego nie zobowiązuje. Jeśli interesuje Cię takie spotkanie w Twoim mieście daj znać sprawdzę kiedy jest to możliwe.

GG: 8689124
skype: jolanta7511
tel. 501443271

Chcesz mieć więcej informacji?
Zapraszam do zakładki Lifewave oraz na stronę: http://bit.ly/pasjazycia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)