środa, 8 maja 2013

Ja juz nie bede ludzi pytac

Napisałam dziś na FB żeby mi ktoś pomógł wybrać  samochód wszyscy którzy mnie znają wiedza ze to ma być corolla i nic innego.  Bo marzenia z dzieciństwa trzeba spełniać a ja jak byłam małą dziewczynka marzyłam o toyocie corolli. 

Ilu ludzi tyle opinii nasłuchałam się, że się będzie psuć i żebym lepiej nie kupowała :)

Ja już nie będę ludzi pytać. Nikt nie przeżyje życia za Ciebie , nikt nie dokona Twoich wyborów i nikt nie poniesie ich konsekwencji więc po co pytać? Żyć trzeba samodzielnie . Sam podejmujesz decyzje, sam dokonujesz wyborów, sam ponosisz ich konsekwencje sam cieszysz się sukcesami i zbierasz po porażkach i wtedy...sam czujesz że żyjesz. Nie proś ludzi żeby żyli za Ciebie,. nie pozwalaj im za Ciebie decydować I WYBIERAĆ

Ty tez sam wybierz czy chcesz się do mnie przyłączyć rozwijać się i zarabiać ze mną. Zostały 3 miejsca w moim zespole na ten miesiąc.
WYPEŁNIJ ANKIETĘ 

2 komentarze:

  1. Całkowicie się zgadzam, choć czasem rada się przydaje, ale wybory musimy podejmować sami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie się zgadzam, rady radami, ale wybory są nasze i sami ich musimy dokonywać.

    OdpowiedzUsuń

Miejsce na Twoje słowa :)