czwartek, 30 maja 2013

Planuj, ale nie przywiązuj się do planu zbyt mocno ;)

Witaj :)
Uwielbiam takie dni kiedy nie trzeba rano wstawać, można się wyspać, zjeść śniadanie z rodziną. Już niedługo będę mieć więcej takich dni. Póki co opowiem Ci o tym co zdarzyło się ostatnio u mnie bo ten przykład świetnie pokazuje, że trzeba planować, chociaż życie i tak pisze swój scenariusz :) Nie jesteś w stanie wszystkiego przewidzieć.

Postanowiłam przetestować swoje nowe autko i wyjechać na długi weekend w góry. Z 20 lat nie byłam w górach i zatęskniłam ;) Wszystko umówione, pokój zarezerwowany i... najpierw się przeziębiłam, potem prognoza okazała się nieciekawa, cały czas ma tam lać, ale jeszcze twardo trzymałam się planu. Kiedy jednak okazało się, że w moim samochodzie wysiadło ogrzewanie...skapitulowałam i uznałam, że plan trzeba zmienić. 

Odwołałam rezerwacje pokoju, zaplanowałam naprawę i woskowanie auta, naukę jazdy i... rozwój biznesu. Kiedyś będę miała wolne długie weekendy. Dziś potrzebuję tego weekendu, żeby ustawić program wart wiele tysięcy złotych, który dostałam wraz z szkoleniami wartymi kilka tysięcy za darmo.  Czasem nie doceniamy tego co dostajemy za darmo, ja postanowiłam docenić i skorzystać z okazji. 

W sumie to ciesze się że okoliczności zmusiły mnie do odwołania wolnego weekendu, mam czas na spokojnie popracować kilka dni bez presji ze mam 2 godziny bo zaraz lecę do pracy na etacie. Czasem tak jest kiedy chcesz zmienić swoje życie, wolny czas przeznaczasz na realizację marzeń i dziś nie jest to jeszcze wędrówka po Tatrach.  

Tez możesz już dziś zmienić swoje życie i zacząć budować swoją  nową przyszłość. Klikając na obrazek poniżej zapisując się na listę, potem zapisując się do programu. Program jest darmowy, mimo to daje niesamowitą wartość.

baner dominator marketing
Kliknij w obrazek po lewej stronie i odbierz prezent- program dzięki któremu możesz zarabiać i mieć więcej czasu. 

System jest wart tysiące złotych, dostajesz szkolenia warte kilka tysięcy złotych za free i moją pomoc. Co jeszcze mogę dla Ciebie zrobić, aby pomóc Ci zmienić Twoje życie na lepsze?

Super, że są długie weekendy i możemy je spędzić tak jak lubimy najbardziej na przykład zainwestować dobrze swój  czas :) 
Miłego  i owocnego weekendu życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)