wtorek, 14 maja 2013

Siła Spokoju

Dostałam maila z linkiem do filmu na Youtube, na początku mnie nudził,
ale kilka rzeczy które usłyszałam były warte 2 godzin oglą
dania.

"Siła Spokoju"  - to tytuł filmu. Kilka cytatów dla Ciebie:


"Moje 3 zasady? Już je znasz: paradoks, humor i zmiana.
Paradoks - Życie jest tajemnicą nie trać czasu na próby jej rozwikłania. 
Humor - Poczucie humoru zwłaszcza na swój temat to ogromna siła. 
Zmiana - nic nie pozostaje takie samo"

"To wędrówka daje szczęście, a nie jej cel" coś czego się dowiedziałam , a raczej poczułam na własnej skórze już kilka razy, kiedy osiągałam jakiś mój cel
 

"Rzecz nie w magii tylko w pozbyciu się śmieci z głowy, które mówią, że nie dasz rady." 

"Ważne jest tu i teraz. To co robisz nie dla medali, nie dla sławy tylko dla tej chwili

Gdzie jesteś? Tutaj. W jakiej chwili? Teraz. Czym jesteś? Chwilą obecną..."



link do filmu: http://www.youtube.com/watch?v=63_lwapPTTY&feature=youtu.be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)