poniedziałek, 6 maja 2013

Kiedy wszystko wydaje sie walić....

Dawno temu kupiłam sobie na jakiejś wycieczce pamiątkę - kartkę z napisem "Kiedy wszystko wydaje się walić, najlepiej jest przetrzymać". Przez wiele lat kiedy miałam zły dzień pomagała mi przetrwać. 
Nie zawsze wszystko przychodzi łatwo, czasem jest gorszy dzień, czasem jest kilka dni kiedy wszystko idzie nie tak... Ale wiesz co? Po takich dniach kolejne są lepsze i wszystko zaczyna się układać. 
Dziś rano obudziłam się i zastanawiałam się, czy już dziś będzie lepiej. Nie chce narzekać w poniedziałek rano...  może bardziej optymistycznie...

Ząb boli mnie od początku długiego weekendu, ale dziś nareszcie mogę iść do dentysty. Reklama wychodzi za drogo, ale długi weekend się skończył, więc zapewne będzie lepiej. 

Nadal nie kupiłam wymarzonego auta, jeśli są to w 2 końcu Polski, ale w sobotę kolega znalazł na naszej giełdzie prawie idealny samochód dla mnie. Na pewno niedługo kupię, przypomnę sobie jak się jeździ i w lipcu bezpiecznie dojadę na wakacje do mojego Raju 500 km stąd.

Z kilkoma rzeczami kompletnie nie mogę sobie poradzić, ale są ludzie, którzy chętnie pomagają w tym co umieją.  Jak tylko zlokalizuje skąd cieknie woda w łazience z pewnością znajdę hydraulika. Dziś zobaczyłam, że kolejna osoba wypełniła ankietę. Czy jest łatwo? Nie jest. Czy jest warto? Napewno! Warto próbować zmieniać nasze życie, jeśli w tym które jest, nie jesteśmy szczęśliwi. 

Mimo, że zmianom często towarzyszy paniczny strach.... Warto zmieniać, nasze życie na lepsze.
Mi pomogło, pewnie Tobie tez pomoże:
PS. Zdjęcie moje, ma tylko rok. To mój Raj najpiękniejsze miejsce na ziemi, gdzie co roku Bałtyk zabiera kolejny kawałek plaży i lasu. Las rośnie nadal chociaż widać, jak ciągle w czasie sztormu walczy o przetrwanie. Zupełnie jak ja hmm...
Z trochę innej beczki nadal szukam 4 osób do zespołu. Osób, które chcą zarabiać w Internecie, rozwijać się i wiedzą, że bez pracy nie ma wyników. W biznesie jak w sporcie trzeba mieć dobrego mentora i trenować SYSTEMATYCZNIE.
JEŚLI CHCESZ SIĘ PRZYŁĄCZYĆ WYPEŁNIJ ANKIETĘ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)