niedziela, 21 kwietnia 2013

7 minutowy trening Akademia Live

Wczoraj byłam w Warszawie na Akademii 7 minutowego treningu. 

Było super. Opowiedzieć trudno, to trzeba przeżyć. Fantastyczni, otwarci, szczerzy ludzie i chyba każdy jest specjalistą w innej dziedzinie a łączy ich jedno, wspólny biznes internetowy. 

Nie będę się rozpisywać, chcesz to przeżyć przyłącz się do mnie (zakładka zarabiaj ze mną na górze tej strony).
Co było najważniejsze dla mnie wczoraj?
Spotkanie z tymi ludźmi...
 Chris i Joel założyciele 7 minutowego treningu.  
Stworzyli genialny program dzięki któremu każdy człowiek może dbać o zdrowie ćwicząc 7 - 20 minut co 2 dzień i zarabiać pieniądze w programie partnerskim. Dokładnie to czego potrzebowałam.

 Anna Maria Dębniak. Wytłumaczyła mi dokładnie jak działają te ćwiczenia, dlaczego wystarczy 7 minut i nie potrzeba godzinnych treningów i jeszcze kilka technicznych spraw takich jak rozgrzewka czy karta internetowa
 Marcin Oniszczuk, gdyby nie on nie byłoby mnie w 7 minutowym treningu. Dziękuję Marcin. Dzięki temu człowiekowi znalazłam to czego szukałam przez ostatnie 3 lata.


Informacja Rafała Soińskiego i Chrisa Reida o młodych ludziach, którzy uprawiając sport zniszczyli swoje zdrowie. Często trenerzy nie maja wystarczającej wiedzy i trenując sportowców liczą się dla nich wyniki, a nie to co będzie z tym człowiekiem później. Rafał był w kadrze kajakarskiej Polski, opowiadał o stanie swojego kręgosłupa i swoich stawów. Chris trenując Taekwondo również zrobił sobie krzywdę i gdyby nie zbudował mięśni 7 minutowym treningiem nie wiadomo czy by chodził....o wpływie sportu na zdrowie będę jeszcze pisała.
Dodatkowo webinary z Rafałem dały mi ogromna praktyczną wiedzę o zarabianiu w Internecie.

Ten program jest dla ludzi, którzy nie mają czasu ćwiczyć inwestując kilka minut co 2 dzień, zapewniają sobie zdrowie na wiele lat. A nie ma nic lepszego niż pomaganie ludziom w dbaniu o najważniejszą rzecz na świecie - zdrowie. Właśnie dzięki tym ćwiczeniom ostatnio chudnę i czuję się rewelacyjnie.

I bezcenne wystąpienie Joela Theriena o 3 najważniejszych czynnikach do osiągnięcia sukcesu.  O tym napiszę jutro.

Zapowiedz kolejnych super webinarów o zarabianiu w Internecie idę zastosować pierwszy z nich w praktyce. Muszę podzielić się z ludźmi tym co znalazłam. Wielu ludziom, może to pomóc.
 A miałam się nie rozpisywać ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)