poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Pamietasz jeszcze co chcesz osiągnąć?

  Mój młodszy syn narysował mi ostatnio obrazek i pytał czy może go przyczepić na ścianie. Popatrzyłam.... na obrazku niebieski dom z basenem i pies. Do obrazka mojego celu brakuje tylko lokalizacji nadmorskiej i szczęśliwej rodzinki. 

Później narysował drugi obrazek. Obrazki różniły się tylko kolorem domu. On chce dom pomarańczowy. Ma rację pomarańczowy jest ładniejszy. Swoją drogą osoby które lubią pomarańczowy to osoby dla których ważna jest stabilizacja i poczucie bezpieczeństwa. 

Oba obrazki wiszą na ścianie. Codziennie rano jak wstaję, widzę gdzie idę. Ostatnie parę dni gdzieś mi się pogubił cel...niby o nim pamiętałam, ale to co robiłam wcale mnie do niego nie przybliżało. 

Faktycznie czasem trzeba się cofnąć, żeby pójść naprzód jak się utknie w ślepej uliczce. Tyle że u mnie to nie była ślepa uliczka. 

Pamiętaj codziennie, aby nie tracić z oczu swojego najważniejszego celu. Wypisz sobie najlepiej wszystkie 3 cele małe na ten rok, a obrazek celu długoterminowego miej zawsze w zasięgu wzroku wtedy każdego dnia będziesz zbliżał się do momentu w którym Twój cel będzie w zasięgu Twoich rąk.
Jeśli chcesz otrzymywać informacje bezpośrednio na maila zapisz się na moją listę:  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)