niedziela, 7 kwietnia 2013

Jak szukasz to znajdziesz?

Też tak masz czasem? Szukasz czegoś i znajdujesz od razu, a innym razem nie możesz znaleźć? Zapewne zależy to od wielu czynników,  Są teorie, które mówią, że łatwiej idzie jeśli jesteś na swojej właściwej drodze. Nie do końca mnie to przekonuje, brzmi troche jak usprawiedliwienie rezygnacji kiedy jest trudniej... tej nutki słuchalam kiedys potem nie moglam jej znaleźć, niby byŁa usunięta znalazłam ja dzisiaj, może to jednak świadczy o tym , że jak się bardzo chce coś znaleźć to się to w końcu znajduje? Po drodze znajdowałam takie nie do końca to, albo wersje angielska albo inny koncert z gorszym dźwiękiem, albo z obrazkami psującymi nastrój... Dziś znalazłam to czego szukałam...podobnie jak w lutym znalazłam szkolenie, dzięki któremu dzisiaj pisze bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)