czwartek, 11 kwietnia 2013

Sukces w pojedynkę czy w teamie?

Jak sądzisz, kiedy sukces łatwiej osiągnąć? Kiedy działasz sam czy w zespole
Jak myślisz sukces bardziej cieszy?

W zespole trzeba nauczyć się pracować, dobrać odpowiedni team, ale praca jest wtedy rewelacyjna i sukces cieszy jak pomnożony przez ilość osób. W moim zespole na początku sporo rozmawialiśmy, uzgadnialiśmy w tej chwili rozumiemy się bez słów, jeśli tylko chcemy. "Telepatia" czasem działa lepiej niż telefon komórkowy. Na przykład Ania myśli teraz jest dobry moment na zrobienie prezentacji, a ja podaje jej "prezenter", fajne prawda? W dobrym zespole tak to działa

W zespole najważniejsze jest wsparcie. Cel zespołu musi być wspólnym celem inaczej wsparcie jest tylko teoretyczne. Opowiem Ci na przykładzie moich domowników, czytaj dzieci i mojego celu pt. odchudzanie.

Ostatnio walczę z jakimś podłym wirusem, który się przyczepił i nie chce sobie iść, więc moje dzieci wspaniałomyślnie wczoraj oznajmiły, że mi pomogą. Będę mogła więcej odpoczywać bo zamiast obiadu wyjątkowo zamówimy pizzę i frytki do tego. Zgodziłam się, w  tej sytuacji stanie w kuchni jest dość trudne.  

Moje dzieci oczywiście uznały, że wyjątkowo obiad należy zjeść  wspólnie. nie przy komputerze, zawsze próbują jeść raczej u siebie i szukają uzasadnienia. W pewnym momencie  starszy stwierdził, że powinnam spróbować jego pizzy. Później, że się najadł i nie zmieści całej. Młodszy swoją pizzę zjadł, ale frytki zostały i mamusia pomóż zjeść bo szkoda wyrzucić i tyle na temat wspierania mojego odchudzania przez moje dzieci. 

Wczoraj rano, albo źle widziałam, albo waga spadła poniżej magicznej liczby i pierwszy cel mały osiągnięty. Dziś już tak pięknie nie było niestety, ale jak się je pizze na obiadokolacje leżąc w łóżku to co się dziwić. Natomiast kiedy cel jest wspólny wszystko jest o wiele prostsze.

Skoro najlepiej pracuje się w teamie, a w pojedynkę trudniej i mniej sympatycznie to na co czekasz? Przyłącz się do mojego zespołu. 

Jeśli interesuje Cię  Twoje zdrowie. chcesz mieć czas  i pieniądze dla rodziny. Zapraszam na pokład. Zacznij dziś od zapisania się, aby otrzymywać ważne informacje na maila:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miejsce na Twoje słowa :)